Ανάπτυξη Πανεπιστημίου, Διαρθρωτικές Αλλαγές και Μεταρρυθμίσεις

Ανάπτυξη και Υποδομές

  • Ολοκλήρωση και έναρξη εφαρμογής των αναθεωρημένων διαδικασιών Εκλογής και Ανέλιξης Μελών ΔΕΠ και επικαιροποιημένων Κωδίκων Καλής Πρακτικής.
  • Ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών εκλογής και ανέλιξης μελών ΔΕΠ που βρίσκονται σε εξέλιξη.
  • Ολοκλήρωση πλήρωσης κενών θέσεων διοικητικού προσωπικού και αποσπάσεων.
  • Ολοκλήρωση πλήρους λειτουργίας νέων δομών στις Διοικητικές Υπηρεσίες Έρευνας και Οικονομικών.
  • Έναρξη των εργασιών της Ομάδας Ανάπτυξης Λογισμικών Προγραμμάτων για την ικανοποίηση αναγκών που άπτονται ακαδημαϊκών θεμάτων και έρευνας ως επίσης και εργασιών των Διοικητικών Υπηρεσιών. Με την έναρξη των εργασιών της ομάδας αυτής, θα καταγραφούν οι ανάγκες και στη βάσει προτεραιοτήτων, εξοικονόμησης κόστους και χρόνου για το Πανεπιστήμιο, θα αρχίσει η υλοποίηση συγκεκριμένων έργων. 
  • Συνεχής παρακολούθηση της απορρόφησης του προϋπολογισμού του 2020 και προσπάθεια εξορθολογισμού του προϋπολογισμού όπου κρίνεται αναγκαίο.
  • Ολοκλήρωση της ετοιμασίας του  προϋπολογισμού του Πανεπιστημίου για τα έτη 2021-2023, σε συνέχεια νέων οδηγιών και κατευθύνσεων που δόθηκαν από το Υπουργείο Οικονομικών.
  • Προσπάθεια μείωσης του κόστους των ενοικιαζόμενων κτιρίων, μέσα στο πλαίσιο της πολιτικής για μείωση των δαπανών από  τα ενοίκια και σταδιακής αποδέσμευσης του Πανεπιστημίου από τα ενοικιοστάσια.
  • Συνεχής παρακολούθηση των χρονοδιαγραμμάτων για τις ενέργειες που απαιτούνται για την εξέλιξη του έργου των ιδιόκτητων φοιτητικών εστιών και υποβολή τεχνοοικονομικής μελέτης  στα αρμόδια Υπουργεία για εξασφάλιση δανείου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την Τράπεζα του Συμβουλίου της Ευρώπης για την ανέγερση τους.
  • Ολοκλήρωση αρχιτεκτονικού διαγωνισμού για τις ιδιόκτητες φοιτητικές εστίες, αξιολόγηση προτάσεων που θα υποβληθούν και απονομή βραβείων.
  • Παράδοση και χρήση του κτιρίου Κέντρου Γλωσσών, εποπτεία της προόδου εργασιών/ χρονοδιαγραμμάτων των ιδιόκτητων κτηρίων «Δράκος», «Τσεριώτης», «Τσακκιστός», «Κατσουνωτός».
  • Πραγματοποίηση επισκέψεων στις κτιριακές υποδομές του Πανεπιστημίου για αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης, με στόχο τη διαπίστωση θεμάτων προς επίλυση, την αξιοκρατική και δίκαιη κατανομή των κτηριακών υποδομών και λήψη αποφάσεων για μελλοντικές ενέργειες.
  • Εποπτεία αναπτυξιακών εργασιών στο πανεπιστημιακό αγρόκτημα Λόφου και στο ερευνητικό  κέντρο εικαστικών τεχνών Αγίου Ιωάννη.   
  • Κατάληξη της διαβούλευσης για ενδεχόμενη λειτουργία χώρων του Πανεπιστημίου σε ορεινές περιοχές για την ενίσχυση της εκπαίδευσης φοιτητών σε παραγωγικές μονάδες.
  • Έναρξη σχεδιασμού αξιοποίησης κενών ιδιόκτητων χώρων.
  • Εποπτεία υλοποίησης συμφωνίας για το Αθλητικό Κέντρο ΓΣΟ και προόδου εργασιών.
  • Εποπτεία ορθολογιστικής και δίκαιης κατανομής χώρων.
  • Ολοκλήρωση συζήτησης στα Σώματα του Πανεπιστημίου για τις Πανεπιστημιακές Κλινικές και προώθηση προτάσεων στην Πολιτεία. 

Συμμετοχική και Συλλογική Διοίκηση

  • Ολοκλήρωση διαβούλευσης για τη διαμόρφωση του Στρατηγικού Προγραμματισμού του Πανεπιστημίου και έγκριση από τη Σύγκλητο.
  • Σύγκλιση συνελεύσεων ακαδημαϊκού και διοικητικού προσωπικού για αναστοχασμό, συζήτηση και ενεργοποίηση στο πλαίσιο του Στρατηγικού Προγραμματισμού του Πανεπιστημίου.  
  • Πραγματοποίηση συναντήσεων με φοιτητές με στόχο την ενίσχυση της συμμετοχής τους σε δραστηριότητες και προγράμματα του Πανεπιστημίου.
  • Πραγματοποίηση συνεργασιών με Διοικητικές Υπηρεσίες στο πλαίσιο Ημερών Εργασίας Πρύτανη και επισκέψεις σε Σχολές/Τμήματα.
  • Αξιολόγηση αποτελεσμάτων λειτουργίας των υβριδικών ομάδων εργασίας (Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ανάπτυξης Λογισμικού, Αειφορίας, Απλοποίησης Διαδικασιών) και διερεύνηση ενδεχόμενου σύστασης νέων με επιπρόσθετες θεματικές περιοχές.

Μείωση Γραφειοκρατίας και Επικέντρωση σε Ουσιαστικούς Στόχους

  • Υποβολή νέων προτάσεων από την ειδική ομάδα εργασίας για απλοποίηση διαδικασιών.
  • Προεργασία για ένταξη στο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης οδηγιών/ενταλμάτων πληρωμής των πληρωμών ερευνητικών προγραμμάτων.
  • Αξιολόγηση πιλοτικού πλαισίου εξ αποστάσεως εργασίας διοικητικού προσωπικού.
  • Σταδιακή υιοθέτηση Ηλεκτρονικής Υπογραφής.
  • Ολοκλήρωση συζήτησης και λήψη αποφάσεων από τα Σώματα Πανεπιστημίου για θέματα εξουσιοδοτήσεων υπογραφών.

Προάσπιση των Δικαιωμάτων των Μελών του Πανεπιστημίου

  • Διαμόρφωση Πολιτικών κατά του Εκφοβισμού (anti-bullying) και κατά της Παρενόχλησης (anti-harassment).
  • Εισαγωγή νέας Πολιτικής για τοποθέτηση σε βαθμίδα ερευνητή με σκοπό την ίση και δίκαιη μεταχείριση των Ειδικών Επιστημόνων για έρευνα σε σχέση με τις αμοιβές.
  • Ολοκλήρωση συζήτησης και λήψη αποφάσεων από τα Σώματα Πανεπιστημίου για ρυθμίσεις θητειών μελών Συγκλήτου και άλλων Σωμάτων.
  • Ολοκλήρωση συζήτησης στα Σώματα Πανεπιστημίου και προώθηση προτάσεων στην Πολιτεία για Κανονισμούς Πειθαρχικού Ελέγχου του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού και Λήψης Αποφάσεων των Σωμάτων του Πανεπιστημίου.
  • Πραγματοποίηση νέων συναντήσεων με τις Συντεχνίες Ακαδημαϊκού και Διοικητικού Προσωπικού και με την Φοιτητική Ένωση.

Ανάπτυξη Πανεπιστημίου, Διαρθρωτικές Αλλαγές και Μεταρρυθμίσεις

Ανάπτυξη και Υποδομές

  • Ολοκλήρωση και έναρξη εφαρμογής των αναθεωρημένων διαδικασιών Εκλογής και Ανέλιξης Μελών ΔΕΠ και επικαιροποιημένων Κωδίκων Καλής Πρακτικής.
  • Ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών εκλογής και ανέλιξης μελών ΔΕΠ που βρίσκονται σε εξέλιξη.
  • Ολοκλήρωση πλήρωσης κενών θέσεων διοικητικού προσωπικού και αποσπάσεων.
  • Ολοκλήρωση πλήρους λειτουργίας νέων δομών στις Διοικητικές Υπηρεσίες Έρευνας και Οικονομικών.
  • Έναρξη των εργασιών της Ομάδας Ανάπτυξης Λογισμικών Προγραμμάτων για την ικανοποίηση αναγκών που άπτονται ακαδημαϊκών θεμάτων και έρευνας ως επίσης και εργασιών των Διοικητικών Υπηρεσιών. Με την έναρξη των εργασιών της ομάδας αυτής, θα καταγραφούν οι ανάγκες και στη βάσει προτεραιοτήτων, εξοικονόμησης κόστους και χρόνου για το Πανεπιστήμιο, θα αρχίσει η υλοποίηση συγκεκριμένων έργων. 
  • Συνεχής παρακολούθηση της απορρόφησης του προϋπολογισμού του 2020 και προσπάθεια εξορθολογισμού του προϋπολογισμού όπου κρίνεται αναγκαίο.
  • Ολοκλήρωση της ετοιμασίας του  προϋπολογισμού του Πανεπιστημίου για τα έτη 2021-2023, σε συνέχεια νέων οδηγιών και κατευθύνσεων που δόθηκαν από το Υπουργείο Οικονομικών.
  • Προσπάθεια μείωσης του κόστους των ενοικιαζόμενων κτιρίων, μέσα στο πλαίσιο της πολιτικής για μείωση των δαπανών από  τα ενοίκια και σταδιακής αποδέσμευσης του Πανεπιστημίου από τα ενοικιοστάσια.
  • Συνεχής παρακολούθηση των χρονοδιαγραμμάτων για τις ενέργειες που απαιτούνται για την εξέλιξη του έργου των ιδιόκτητων φοιτητικών εστιών και υποβολή τεχνοοικονομικής μελέτης  στα αρμόδια Υπουργεία για εξασφάλιση δανείου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την Τράπεζα του Συμβουλίου της Ευρώπης για την ανέγερση τους.
  • Ολοκλήρωση αρχιτεκτονικού διαγωνισμού για τις ιδιόκτητες φοιτητικές εστίες, αξιολόγηση προτάσεων που θα υποβληθούν και απονομή βραβείων.
  • Παράδοση και χρήση του κτιρίου Κέντρου Γλωσσών, εποπτεία της προόδου εργασιών/ χρονοδιαγραμμάτων των ιδιόκτητων κτηρίων «Δράκος», «Τσεριώτης», «Τσακκιστός», «Κατσουνωτός».
  • Πραγματοποίηση επισκέψεων στις κτιριακές υποδομές του Πανεπιστημίου για αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης, με στόχο τη διαπίστωση θεμάτων προς επίλυση, την αξιοκρατική και δίκαιη κατανομή των κτηριακών υποδομών και λήψη αποφάσεων για μελλοντικές ενέργειες.
  • Εποπτεία αναπτυξιακών εργασιών στο πανεπιστημιακό αγρόκτημα Λόφου και στο ερευνητικό  κέντρο εικαστικών τεχνών Αγίου Ιωάννη.   
  • Κατάληξη της διαβούλευσης για ενδεχόμενη λειτουργία χώρων του Πανεπιστημίου σε ορεινές περιοχές για την ενίσχυση της εκπαίδευσης φοιτητών σε παραγωγικές μονάδες.
  • Έναρξη σχεδιασμού αξιοποίησης κενών ιδιόκτητων χώρων.
  • Εποπτεία υλοποίησης συμφωνίας για το Αθλητικό Κέντρο ΓΣΟ και προόδου εργασιών.
  • Εποπτεία ορθολογιστικής και δίκαιης κατανομής χώρων.
  • Ολοκλήρωση συζήτησης στα Σώματα του Πανεπιστημίου για τις Πανεπιστημιακές Κλινικές και προώθηση προτάσεων στην Πολιτεία. 

Συμμετοχική και Συλλογική Διοίκηση

  • Ολοκλήρωση διαβούλευσης για τη διαμόρφωση του Στρατηγικού Προγραμματισμού του Πανεπιστημίου και έγκριση από τη Σύγκλητο.
  • Σύγκλιση συνελεύσεων ακαδημαϊκού και διοικητικού προσωπικού για αναστοχασμό, συζήτηση και ενεργοποίηση στο πλαίσιο του Στρατηγικού Προγραμματισμού του Πανεπιστημίου.  
  • Πραγματοποίηση συναντήσεων με φοιτητές με στόχο την ενίσχυση της συμμετοχής τους σε δραστηριότητες και προγράμματα του Πανεπιστημίου.
  • Πραγματοποίηση συνεργασιών με Διοικητικές Υπηρεσίες στο πλαίσιο Ημερών Εργασίας Πρύτανη και επισκέψεις σε Σχολές/Τμήματα.
  • Αξιολόγηση αποτελεσμάτων λειτουργίας των υβριδικών ομάδων εργασίας (Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ανάπτυξης Λογισμικού, Αειφορίας, Απλοποίησης Διαδικασιών) και διερεύνηση ενδεχόμενου σύστασης νέων με επιπρόσθετες θεματικές περιοχές.

Μείωση Γραφειοκρατίας και Επικέντρωση σε Ουσιαστικούς Στόχους

  • Υποβολή νέων προτάσεων από την ειδική ομάδα εργασίας για απλοποίηση διαδικασιών.
  • Προεργασία για ένταξη στο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης οδηγιών/ενταλμάτων πληρωμής των πληρωμών ερευνητικών προγραμμάτων.
  • Αξιολόγηση πιλοτικού πλαισίου εξ αποστάσεως εργασίας διοικητικού προσωπικού.
  • Σταδιακή υιοθέτηση Ηλεκτρονικής Υπογραφής.
  • Ολοκλήρωση συζήτησης και λήψη αποφάσεων από τα Σώματα Πανεπιστημίου για θέματα εξουσιοδοτήσεων υπογραφών.

Προάσπιση των Δικαιωμάτων των Μελών του Πανεπιστημίου

  • Διαμόρφωση Πολιτικών κατά του Εκφοβισμού (anti-bullying) και κατά της Παρενόχλησης (anti-harassment).
  • Εισαγωγή νέας Πολιτικής για τοποθέτηση σε βαθμίδα ερευνητή με σκοπό την ίση και δίκαιη μεταχείριση των Ειδικών Επιστημόνων για έρευνα σε σχέση με τις αμοιβές.
  • Ολοκλήρωση συζήτησης και λήψη αποφάσεων από τα Σώματα Πανεπιστημίου για ρυθμίσεις θητειών μελών Συγκλήτου και άλλων Σωμάτων.
  • Ολοκλήρωση συζήτησης στα Σώματα Πανεπιστημίου και προώθηση προτάσεων στην Πολιτεία για Κανονισμούς Πειθαρχικού Ελέγχου του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού και Λήψης Αποφάσεων των Σωμάτων του Πανεπιστημίου.
  • Πραγματοποίηση νέων συναντήσεων με τις Συντεχνίες Ακαδημαϊκού και Διοικητικού Προσωπικού και με την Φοιτητική Ένωση.