Με πλήρη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 20:00, στην αυλή της Βιβλιοθήκης «Β. Μιχαηλίδης», το Graduation Party της Σχολής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης. Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στους/στις αποφοίτους της Σχολής.
Σε ένα γιορτινό κλίμα, απόφοιτοι, φοιτητές/τριες, μέλη του ακαδημαϊκού και διοικητικού προσωπικού, φίλοι και οικογένειες συναντήθηκαν για να γιορτάσουν μια σημαντική στιγμή: την ολοκλήρωση των σπουδών και την αρχή μιας νέας διαδρομής. Η αυλή της Βιβλιοθήκης γέμισε με χαμόγελα, συζητήσεις, αναμνήσεις και ευχές για το μέλλον.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης βραβεύθηκαν οι πρωτεύσαντες και πρωτεύσασες φοιτητές/τριες των προπτυχιακών προγραμμάτων, του μεταπτυχιακού προγράμματος καθώς και οι απόφοιτοι του διδακτορικού προγράμματος της Σχολή.
Ξεχωριστή νότα στην εκδήλωση έδωσε το καραόκε, το οποίο πρόσθεσε ακόμη περισσότερη ζωντάνια και διασκέδαση στη βραδιά. Φοιτητές/τριες και ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό της Σχολής συμμετείχαν δημιουργώντας στιγμές (άφθονου) γέλιου και αυθορμητισμού.
Η Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης συνεχάρη θερμά όλους/όλες τους/τις αποφοίτους και ευχήθηκε κάθε επιτυχία στα επόμενά τους βήματα. Η αποφοίτηση σηματοδοτεί το τέλος μιας σημαντικής ακαδημαϊκής εμπειρίας, αλλά και την αρχή νέων επαγγελματικών και προσωπικών προκλήσεων.
Επιτυχής Ολοκλήρωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Κέντρου Δια Βίου Μάθησης ΤΕΠΑΚ - Α΄ Εξάμηνο 2026
Με πλήρη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 20:00, στην αυλή της Βιβλιοθήκης «Β. Μιχαηλίδης», το Graduation Party της Σχολής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης. Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στους/στις αποφοίτους της Σχολής.
Σε ένα γιορτινό κλίμα, απόφοιτοι, φοιτητές/τριες, μέλη του ακαδημαϊκού και διοικητικού προσωπικού, φίλοι και οικογένειες συναντήθηκαν για να γιορτάσουν μια σημαντική στιγμή: την ολοκλήρωση των σπουδών και την αρχή μιας νέας διαδρομής. Η αυλή της Βιβλιοθήκης γέμισε με χαμόγελα, συζητήσεις, αναμνήσεις και ευχές για το μέλλον.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης βραβεύθηκαν οι πρωτεύσαντες και πρωτεύσασες φοιτητές/τριες των προπτυχιακών προγραμμάτων, του μεταπτυχιακού προγράμματος καθώς και οι απόφοιτοι του διδακτορικού προγράμματος της Σχολή.
Ξεχωριστή νότα στην εκδήλωση έδωσε το καραόκε, το οποίο πρόσθεσε ακόμη περισσότερη ζωντάνια και διασκέδαση στη βραδιά. Φοιτητές/τριες και ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό της Σχολής συμμετείχαν δημιουργώντας στιγμές (άφθονου) γέλιου και αυθορμητισμού.
Η Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης συνεχάρη θερμά όλους/όλες τους/τις αποφοίτους και ευχήθηκε κάθε επιτυχία στα επόμενά τους βήματα. Η αποφοίτηση σηματοδοτεί το τέλος μιας σημαντικής ακαδημαϊκής εμπειρίας, αλλά και την αρχή νέων επαγγελματικών και προσωπικών προκλήσεων.