Οι τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ έχουν εξελιχθεί σε κυρίαρχη δύναμη στις εφαρμογές του μάρκετινγκ. Αυτό το μάθημα θα εξετάσει πώς οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τη στροφή προς το ψηφιακό και το πολυκαναλικό μάρκετινγκ, δουλεύοντας σε πολλά κανάλια μέσων και χρησιμοποιώντας νέες τεχνικές εμπλοκής των καταναλωτών. Συγκεκριμένα, το μάθημα διδάσκει βασικές πτυχές του μάρκετινγκ σε έναν ψηφιακό κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των viral, της αναζήτησης, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της βελτιστοποίησης και του ποσοστού μετατροπών. Χωρίζεται γενικά σε δύο μέρη.
Το πρώτο μέρος καθοδηγείται περισσότερο θεωρητικά και εστιάζει:
- στην κατανόηση της έννοιας του ψηφιακού μάρκετινγκ
- στις διάφορες τεχνολογίες μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμες για χρήση, και
- στο πώς να αξιοποιείται καλύτερα η διαδικασία peer-to-peer (για παράδειγμα, η δύναμη του virality, δηλαδή της αστραπιαίας ταχύτητας διαμοιρασμού περιεχομένου).
Το δεύτερο μέρος είναι περισσότερο προσανατολισμένο προς τον επαγγελματία, στοχεύοντας στην κατανόηση της ανάπτυξης, της χρήσης και των βασικών προκλήσεων και ευκαιριών ορισμένων τεχνολογιών μάρκετινγκ, π.χ. η αναζήτηση, η μετατροπή και το μάρκετινγκ κινητών τεχνολογιών. Παράλληλα, το μάθημα θα προσφέρει στους φοιτητές τόσο θεωρητικές όσο και πρακτικές γνώσεις για τη βελτίωση του μάρκετινγκ σε έναν ψηφιακό κόσμο.
Συνεπώς, δεδομένου ότι το μάρκετινγκ εμφανίζεται όλο και περισσότερο σε έναν ψηφιακό κόσμο, στόχος αυτού του μαθήματος είναι να εξοπλίσει τους φοιτητές με τη συγκεκριμένη γνώση και κατανόηση της χρήσης και των επιπτώσεων που έχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στην πρακτική μάρκετινγκ και στη συμπεριφορά των καταναλωτών.