Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το διαδικτυακό εργαστήρι του προγράμματος Erasmus+ Tenderness for Life


Νέα-Ανακοινώσεις

Με την ολοκλήρωση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Tenderness for Life το οποίο διήρκεσε 3 χρόνια, το Τμήμα Νοσηλευτικής του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, διοργάνωσε με επιτυχία το διαδικτυακό εργαστήρι με τίτλο  «Αναπτύσσοντας τις  ανθρωπιστικές δεξιότητες των φροντιστών ηλικιωμένων ατόμων» την Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021 από τις 17:00 – 19:00. Στο εργαστήρι συμμετείχαν συνολικά 32 επαγγελματίες: φροντιστές, νοσηλευτές και  εκπρόσωποι από τον ακαδημαϊκό και ερευνητικό χώρο τόσο από την Κύπρο όσο και από την Ελλάδα. Σημειώνεται ότι παρόμοια εργαστήρια διοργανώθηκαν ή θα διοργανωθούν κατά τη διάρκεια του Μαρτίου 2021, σε όλες τις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (Κύπρο, Ρουμανία, Ιταλία, Φινλανδία, Πορτογαλία και Ηνωμένο Βασίλειο).

Τους συμμετέχοντες καλωσόρισε η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Νοσηλευτικής του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, συντονίστρια του προγράμματος στη Κύπρο, Δρ Ευριδίκη Παπασταύρου, η οποία τόνισε τη σημασία της εκπαίδευσης των επαγγελματιών φροντιστών ηλικιωμένων ατομων στην απόκτηση και ανάπτυξη των διαπροσωπικών δεξιοτήτων, με προσωποκεντρικό χαρακτήρα κατά την παροχή της φροντίδας των ηλικιωμένων εξασφαλίζοντας  πιο ενεργά και αξιοπρεπή γηρατειά. Η ομάδα της Κυπριακής συμμετοχής απαρτίζεται από τους Δρ Γιώργο Ευσταθίου, Δρ Θεολογία Τσίτση, Δρ Αρετή Ευθυμίου, Δρ Άντρη Χρίστου, Δρ Σωτήρη Αυγουστή και κ. Μαρία Δημητριάδου

Στη συνέχεια έγινε η περιγραφή  του «νέου προφίλ» του σύγχρονου ηλικιωμένου ατόμου και του «νέου επαγγελματικού προφίλ» ικανοτήτων των φροντιστών όπως αναδύθηκαν μέσα από τις συνεντεύξεις τόσο των φροντιστών όσο και των ηλικιωμένων ατόμων.

Ακολούθησε, η παρουσίαση της πιλοτικής δοκιμής του καινοτόμου εκπαιδευτικού προγράμματος συνδυασμένης μάθησης (Blended-learning) (συνδυασμός  διαδικτυακής  και πρόσωπο με πρόσωπο εκπαίδευσης) που διοργανώθηκε τη χρονική περίοδο μεταξύ Αυγουστου - Σεμπτέμβριου του 2020 σε φροντιστές ηλικιωμένων ατόμων στην Κύπρο.

Στη συνέχεια, παρουσιάστηκαν τα βασικά βήματα σύνδεσης στη διαδικτυακή πλατφόρμα του εκπαιδευτικού προγράμματος και του καναλιού Youtube  Tender4Life Cyprus όπου είναι ελεύθερα προσβάσιμες οπτικογραφημένες οι διαλέξεις του εκπαιδευτικού προγράμματος στην ελληνική γλώσσα.

Επίσης,  παρουσιάστηκε ο «Οδηγός Καλών Πρακτικών» που απευθύνεται στους  επαγγελματίες φροντιστές/εκπαιδευτές/ προϊσταμένους, με στόχο να παρέχει στα εμπλεκόμενα μέλη κατανόηση για τη σημαντικότητα και την εφαρμογή  «καλών» πρακτικών ανθρωπιστικής προσέγγισης της φροντίδας στους ηλικιωμένους  μέσα από περιπτωσιακές μελέτες.

Το εργαστήρι ολοκληρώθηκε με τη συμβολή μιας από τις συμμετέχουσες φροντίστριες στο πιλοτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, η οποία περίγραψε τις απόψεις, τα συναισθηματα και τις εμπειρίες της κατά την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος.

Πρόσφατα άρθρα

Η ταινία μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων «Ό,τι να 'ναι» του φοιτητή Αντρέα Κουμίδη, φιναλίστ σε διεθνές φεστιβάλ

Η ταινία μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων «Ό,τι να 'ναι» του φοιτητή Αντρέα Κουμίδη, φιναλίστ σε διεθνές φεστιβάλ

Σειρά  διαδικτυακών ενημερώσεων για όλα όσα αφορούν τη φοίτηση στo ΤΕΠΑΚ

Σειρά  διαδικτυακών ενημερώσεων για όλα όσα αφορούν τη φοίτηση στo ΤΕΠΑΚ

To προφίλ υγείας του κυπριακού πληθυσμού, ανέλυσε ο Δρ Κωνσταντίνος Μακρής στο πλαίσιο της εκδήλωσης EU4HEALTH

To προφίλ υγείας του κυπριακού πληθυσμού, ανέλυσε ο Δρ Κωνσταντίνος Μακρής στο πλαίσιο της εκδήλωσης EU4HEALTH

To προφίλ υγείας του κυπριακού πληθυσμού, ανέλυσε ο Δρ Κωνσταντίνος Μακρής στο πλαίσιο της εκδήλωσης EU4HEALTH

Με την ολοκλήρωση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Tenderness for Life το οποίο διήρκεσε 3 χρόνια, το Τμήμα Νοσηλευτικής του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, διοργάνωσε με επιτυχία το διαδικτυακό εργαστήρι με τίτλο  «Αναπτύσσοντας τις  ανθρωπιστικές δεξιότητες των φροντιστών ηλικιωμένων ατόμων» την Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021 από τις 17:00 – 19:00. Στο εργαστήρι συμμετείχαν συνολικά 32 επαγγελματίες: φροντιστές, νοσηλευτές και  εκπρόσωποι από τον ακαδημαϊκό και ερευνητικό χώρο τόσο από την Κύπρο όσο και από την Ελλάδα. Σημειώνεται ότι παρόμοια εργαστήρια διοργανώθηκαν ή θα διοργανωθούν κατά τη διάρκεια του Μαρτίου 2021, σε όλες τις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (Κύπρο, Ρουμανία, Ιταλία, Φινλανδία, Πορτογαλία και Ηνωμένο Βασίλειο).

Τους συμμετέχοντες καλωσόρισε η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Νοσηλευτικής του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, συντονίστρια του προγράμματος στη Κύπρο, Δρ Ευριδίκη Παπασταύρου, η οποία τόνισε τη σημασία της εκπαίδευσης των επαγγελματιών φροντιστών ηλικιωμένων ατομων στην απόκτηση και ανάπτυξη των διαπροσωπικών δεξιοτήτων, με προσωποκεντρικό χαρακτήρα κατά την παροχή της φροντίδας των ηλικιωμένων εξασφαλίζοντας  πιο ενεργά και αξιοπρεπή γηρατειά. Η ομάδα της Κυπριακής συμμετοχής απαρτίζεται από τους Δρ Γιώργο Ευσταθίου, Δρ Θεολογία Τσίτση, Δρ Αρετή Ευθυμίου, Δρ Άντρη Χρίστου, Δρ Σωτήρη Αυγουστή και κ. Μαρία Δημητριάδου

Στη συνέχεια έγινε η περιγραφή  του «νέου προφίλ» του σύγχρονου ηλικιωμένου ατόμου και του «νέου επαγγελματικού προφίλ» ικανοτήτων των φροντιστών όπως αναδύθηκαν μέσα από τις συνεντεύξεις τόσο των φροντιστών όσο και των ηλικιωμένων ατόμων.

Ακολούθησε, η παρουσίαση της πιλοτικής δοκιμής του καινοτόμου εκπαιδευτικού προγράμματος συνδυασμένης μάθησης (Blended-learning) (συνδυασμός  διαδικτυακής  και πρόσωπο με πρόσωπο εκπαίδευσης) που διοργανώθηκε τη χρονική περίοδο μεταξύ Αυγουστου - Σεμπτέμβριου του 2020 σε φροντιστές ηλικιωμένων ατόμων στην Κύπρο.

Στη συνέχεια, παρουσιάστηκαν τα βασικά βήματα σύνδεσης στη διαδικτυακή πλατφόρμα του εκπαιδευτικού προγράμματος και του καναλιού Youtube  Tender4Life Cyprus όπου είναι ελεύθερα προσβάσιμες οπτικογραφημένες οι διαλέξεις του εκπαιδευτικού προγράμματος στην ελληνική γλώσσα.

Επίσης,  παρουσιάστηκε ο «Οδηγός Καλών Πρακτικών» που απευθύνεται στους  επαγγελματίες φροντιστές/εκπαιδευτές/ προϊσταμένους, με στόχο να παρέχει στα εμπλεκόμενα μέλη κατανόηση για τη σημαντικότητα και την εφαρμογή  «καλών» πρακτικών ανθρωπιστικής προσέγγισης της φροντίδας στους ηλικιωμένους  μέσα από περιπτωσιακές μελέτες.

Το εργαστήρι ολοκληρώθηκε με τη συμβολή μιας από τις συμμετέχουσες φροντίστριες στο πιλοτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, η οποία περίγραψε τις απόψεις, τα συναισθηματα και τις εμπειρίες της κατά την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος.