Συμμετοχή του ΤΕΠΑΚ στο έργο PeDXR για την παιδιατρική νοσηλευτική μέσω εκτεταμένης πραγματικότητας


Νέα-Ανακοινώσεις

Το Τμήμα Νοσηλευτικής του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) μαζί με τα ακαδημαϊκά ιδρύματα Thomas More Kempen (Βέλγιο), Medical University Sofia (Βουλγαρία),  την εταιρεία πληροφορικής Θεοφανίδης Αλεξανδρίτης και ΣΙΑ (Ελλάδα) και την Ελληνική Εταιρεία Παιδιατρικής Νοσηλευτικής (Ελλάδα), συμμετέχει ως συνεργαζόμενος φορέας στο ερευνητικό πρόγραμμα του  Erasmus +  «Extended Reality Learning Framework For Pediatric Nursing Students – Pedxr», με ανάδοχο φορέα το  Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ελλάδα).

Το έργο αυτό στοχεύει στην ανάπτυξη, εφαρμογή και επικύρωση της εγκυρότητας ενός μαθησιακού πλαισίου με τη χρήση τεχνολογιών Διευρυμένης Πραγματικότητας (ΔΠ) για φοιτητές/φοιτήτριες παιδιατρικής νοσηλευτικής στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά  Ιδρύματα (ΑΕΙ), σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Η ανάπτυξη του πλαισίου μάθησης διευρυμένης πραγματικότητας (πλαισίου μάθησης PeDXR), πρόκειται να παρέχει μια δομημένη προσέγγιση για την οργάνωση και  παροχή παιδιατρικής νοσηλευτικής εκπαίδευσης, ενισχύοντας την παρεχόμενη εκπαίδευση με πρωτοπόρες τεχνολογίες ΔΠ και ως εκ τούτου θα συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητα της παρεχόμενης φροντίδας.

Το πλαίσιο μάθησης PeDXR θα συνδυάζει βέλτιστες πρακτικές και  προγράμματα σπουδών στην παιδιατρική νοσηλευτική από ΑΕΙ, μαζί με εργαλεία ΔΠ. Θα ενσωματώνει αναλυτικά εκπαιδευτικά προγράμματα, μαθησιακούς στόχους, μεθόδους διδασκαλίας, αξιολογήσεις και μια ειδική Εφαρμογή Διευρυμένης Πραγματικότητας για την ενίσχυση της εκπαίδευσης των φοιτητών/φοιτητριών παιδιατρικής νοσηλευτικής μέσω της τεχνολογίας ΔΠ.

Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε το πρώτο προωθητικό βίντεο, το οποίο προσφέρει μια πρώτη ματιά στην PeDXR Εφαρμογή Εκτεταμένης Πραγματικότητας. Κάντε κλικ εδώ για να το δείτε και να αποκτήσετε μια αρχική εικόνα του μελλοντικού έργου.

Ταυτότητα του έργου:

Αριθμός έργου: 2023-1-EL01-KA220-HED-000161808

Διάρκεια έργου: 01.12.2023 – 30.11.2026

Πηγή χρηματοδότησης: Erasmus+ Cooperation Partnerships

Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ'ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.

Ερευνητική ομάδα έργου από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου:

Χριστιάνα Νικολάου (Επιστημονική Συντονίστρια Συνεργαζόμενου Φορέα - ΤΕΠΑΚ)

Ιωάννα Πιερή, Ουρανία Κολοκοτρώνη, Κοραλία Μιχαήλ, Νίκος Μίτλεττον, Μαριάννα Μωρ

Ιστοσελίδα έργου: https://pedxr.com/

Σχετικοί Σύνδεσμοι

Ο Πρύτανης του ΤΕΠΑΚ αναλαμβάνει Πρόεδρος της Συνόδου Πρυτάνεων του Ευρωπαϊκού Τεχνολογικού Πανεπιστημίου

Ο Πρύτανης του ΤΕΠΑΚ αναλαμβάνει Πρόεδρος της Συνόδου Πρυτάνεων του Ευρωπαϊκού Τεχνολογικού Πανεπιστημίου

ΤΕΠΑΚ: Η Κύπρος επιτυγχάνει κβαντικό άλμα στην κυβερνοασφάλεια με την ανάπτυξη του πρώτου δικτύου κβαντικής επικοινωνίας

ΤΕΠΑΚ: Η Κύπρος επιτυγχάνει κβαντικό άλμα στην κυβερνοασφάλεια με την ανάπτυξη του πρώτου δικτύου κβαντικής επικοινωνίας

ΤΕΠΑΚ: Θερινό σχολείο και εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου ENGINEER

ΤΕΠΑΚ: Θερινό σχολείο και εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου ENGINEER

ΤΕΠΑΚ: Θερινό σχολείο και εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου ENGINEER

Το Τμήμα Νοσηλευτικής του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) μαζί με τα ακαδημαϊκά ιδρύματα Thomas More Kempen (Βέλγιο), Medical University Sofia (Βουλγαρία),  την εταιρεία πληροφορικής Θεοφανίδης Αλεξανδρίτης και ΣΙΑ (Ελλάδα) και την Ελληνική Εταιρεία Παιδιατρικής Νοσηλευτικής (Ελλάδα), συμμετέχει ως συνεργαζόμενος φορέας στο ερευνητικό πρόγραμμα του  Erasmus +  «Extended Reality Learning Framework For Pediatric Nursing Students – Pedxr», με ανάδοχο φορέα το  Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ελλάδα).

Το έργο αυτό στοχεύει στην ανάπτυξη, εφαρμογή και επικύρωση της εγκυρότητας ενός μαθησιακού πλαισίου με τη χρήση τεχνολογιών Διευρυμένης Πραγματικότητας (ΔΠ) για φοιτητές/φοιτήτριες παιδιατρικής νοσηλευτικής στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά  Ιδρύματα (ΑΕΙ), σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Η ανάπτυξη του πλαισίου μάθησης διευρυμένης πραγματικότητας (πλαισίου μάθησης PeDXR), πρόκειται να παρέχει μια δομημένη προσέγγιση για την οργάνωση και  παροχή παιδιατρικής νοσηλευτικής εκπαίδευσης, ενισχύοντας την παρεχόμενη εκπαίδευση με πρωτοπόρες τεχνολογίες ΔΠ και ως εκ τούτου θα συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητα της παρεχόμενης φροντίδας.

Το πλαίσιο μάθησης PeDXR θα συνδυάζει βέλτιστες πρακτικές και  προγράμματα σπουδών στην παιδιατρική νοσηλευτική από ΑΕΙ, μαζί με εργαλεία ΔΠ. Θα ενσωματώνει αναλυτικά εκπαιδευτικά προγράμματα, μαθησιακούς στόχους, μεθόδους διδασκαλίας, αξιολογήσεις και μια ειδική Εφαρμογή Διευρυμένης Πραγματικότητας για την ενίσχυση της εκπαίδευσης των φοιτητών/φοιτητριών παιδιατρικής νοσηλευτικής μέσω της τεχνολογίας ΔΠ.

Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε το πρώτο προωθητικό βίντεο, το οποίο προσφέρει μια πρώτη ματιά στην PeDXR Εφαρμογή Εκτεταμένης Πραγματικότητας. Κάντε κλικ εδώ για να το δείτε και να αποκτήσετε μια αρχική εικόνα του μελλοντικού έργου.

Ταυτότητα του έργου:

Αριθμός έργου: 2023-1-EL01-KA220-HED-000161808

Διάρκεια έργου: 01.12.2023 – 30.11.2026

Πηγή χρηματοδότησης: Erasmus+ Cooperation Partnerships

Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ'ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.

Ερευνητική ομάδα έργου από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου:

Χριστιάνα Νικολάου (Επιστημονική Συντονίστρια Συνεργαζόμενου Φορέα - ΤΕΠΑΚ)

Ιωάννα Πιερή, Ουρανία Κολοκοτρώνη, Κοραλία Μιχαήλ, Νίκος Μίτλεττον, Μαριάννα Μωρ

Ιστοσελίδα έργου: https://pedxr.com/