• ΕΛ
  • EN
  • 20 Χρόνια ΤΕΠΑΚ
  • myUni
  • Βιβλιοθήκη
Τμήμα Επικοινωνίας
και Σπουδών
Διαδικτύου
  • Φοιτητές/τριες
    • Πληροφορίες φοίτησης
    • Φοιτητική Ζωή
    • Εξεύρεση Διαμονής
    • Αθλητισμός
    • Σταδιοδρομία
    • Στήριξη φοιτητών/τριών
    • Συμβουλευτική και Ανάπτυξη Φοιτητών/τριών
    • Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης
    • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ των φοιτητ(ρι)ών
    • Νέα & Εκδηλώσεις
  • Σπουδές
    • Οι σπουδές στο ΤΕΠΑΚ
    • Υποψήφιοι Φοιτητές/τριες
    • Προπτυχιακά Προγράμματα
    • Περιστασιακή και άλλη φοίτηση
    • Μεταπτυχιακά Προγράμματα Μάστερ
    • Επιτυχημένοι απόφοιτοι
    • Διδακτορικές Σπουδές
    • Εκδόσεις
  • Έρευνα
    • Ευκαιρίες χρηματοδότησης
      • Horizon 2020
      • Erasmus+
      • INTERREG IV
      • ΙΠΕ
    • Διεθνής Συνεργασία
      • Erasmus
      • Γραφείο Διασύνδεσης
      • Europe Direct Λεμεσού
    • Ερευνητικά Κέντρα
    • Χρηματοδοτούμενα Έργα
  • Το Πανεπιστήμιο
    • Γενικές Πληροφορίες
      • Προφίλ Πανεπιστημίου
      • Όραμα, Αποστολή και Αξίες
      • Μήνυμα από τον Πρύτανη
      • Νομοθεσία
      • Στρατηγικός Προγραμματισμός 2023-2030
      • Ετήσιες Εκθέσεις
      • Εκδόσεις
    • Διοίκηση
      • Συμβούλιο
      • Σύγκλητος
      • Πρυτανεία
      • Διοικητικές Υπηρεσίες
    • Σχολές
      • Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος
      • Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
      • Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
      • Σχολή Επιστημών Υγείας
      • Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
      • Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας
      • Σχολή Διοίκησης Τουρισμού, Φιλοξενίας και Επιχειρηματικότητας
      • Κέντρο Γλωσσών
    • Οργανωμένες Οντότητες
    • hrs4r
    • Επικοινωνία
    • Εργοδότηση
    • GDPR
  • Απόφοιτοι
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου
  4. Προσωπικό
  5. Ελένη Κύζα
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου
  4. Προσωπικό
  5. Ελένη Κύζα

Ελένη Κύζα

Ελένη Κύζα

Καθηγήτρια

Τμημα Επικοινωνιασ και Σπουδων Διαδικτυου

eleni.kyza@cut.ac.cy

2500 2577


  • Έρευνα
  • Βιογραφικό
  • Δημοσιεύσεις
  • Διδασκαλία
  • Εμπειρία
  • ερευνα
  • Βιογραφικο
  • Δημοσιευσεισ
  • Διδασκαλια
  • Εμπειρια

Έρευνα

  

 Έρευνα και ανάπτυξη

Ανάπτυξη διαδικτυακών περιβαλλόντων μάθησης με διερώτηση

·         Διαδικτυακή Πλατφόρμα για αναστοχαστική υποστήριξη αυτόνομων διερευνήσεων ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ (www.stochasmos.org) (E. Kύζα, Κ. Π. Κωνσταντίνου)

·         Οι Ιχνηλάτες (Γ. Γεωργίου, Ε. Κύζα) –μία εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας για μάθηση στις περιβαλλοντικές επιστήμες.

 

Eρευνητικά προγράμματα (επιλογή)

 

·         Promoting Attainment of Responsible Research and Innovation in Science Education [Project PARRISE, Total project budget:2, 498,125 €]

Χρηματοδότηση: European Commission, Science-in-Society program

                     Seventh Framework Programme (FP7)

Ρόλος: Principal Investigator at CUT, Researcher

Συντονιστής: Dr. Marie-Christine Knippels, Utrecht University, Netherlands

Εταίροι: Austria, Cyprus, Estonia, France, Hungary, Israel, Netherlands, Portugal, Spain, Sweden, U.K.

 

·         Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science

[Project PROFILES, Total project budget:  3,447,945 €]

Χρηματοδότηση: European Commission, Science-in-Society program

                     Seventh Framework Programme (FP7)

Ρόλος: Principal Investigator at CUT, Researcher

Συντονιστής: Dr. Claus Bolte, Freie Universitat Berlin, Germany

Εταίροι: Austria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Georgia, Germany, Ireland, Israel, Italy, Latvia, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Turkey, U.K.

Πληροφορίες: www.cut.ac.cy/profiles, www.profiles-project.eu

 

·         Digital support for Inquiry, Collaboration, and Reflection on Socio-Scientific Debates [Project CoReflect, Total project budget: 916,260.00 €]

Χρηματοδότηση: European Commission, Science-in-Society program

                     Seventh Framework Programme (FP7)

Ρόλος: Coordinator, Principal Investigator at CUT

Συντονιστής: Dr. Eleni A. Kyza, Cyprus University of Technology

Εταίροι: Cyprus, Germany, Greece, Israel, Netherlands, Sweden, U.K.

Πληροφορίες: www.coreflect.org

 

·         Early Career research grant: Reflective Inquiry Tools

Budget: 85,000 €

Χρηματοδότηση: Cyprus University of Technology

Ρόλος: Principal Investigator

 

·         Web-based collaborative inquiry learning environments                                            

Young Researchers award (PENEK)

Project SYNERGASIA, (Total budget: 160,000 €)

Χρηματοδότηση: The Cyprus Research Promotion Foundation

Ρόλος: Researcher

Συντονιστής: C. P. Constantinou, Learning in Science Group, University of Cyprus

Πληροφορίες: www.stochasmos.org

 

·         Scaffolding students’ reflective inquiry of web-based complex scientific data

Project STOCHASMOS, http://www.stochasmos.org (Total Budget: 208,000 €)

Χρηματοδότηση: The Cyprus Research Promotion Foundation, European Commission, Marie Curie Fellowship (IRG Grants)

Ρόλος: Fellow, principal researcher

Συντονιστές: C. P. Constantinou, Z. Zacharia, Learning in Science Group, University of Cyprus

Πληροφορίες: www.stochasmos.org


 

Βιογραφικό

 Η Δρ. Ελένη Α. Κύζα είναι Καθηγήτρια στην Κοινωνία της Πληροφορίας στο τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Ολοκλήρωσε τις διδακτορικές της σπουδές στο πρόγραμμα Learning Sciences του Northwestern University, με ειδίκευση στη γνωστική επιστήμη. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (Ed.M.) από το πρόγραμμα Τεχνολογία και Εκπαίδευση από το Harvard Graduate School of Education, Πτυχίου στην Εκπαίδευση (B.Sc. in Εducation, summa cum laude) με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία από το Boston University και Δίπλωμα Δασκάλου από την Παιδαγωγική Ακαδημία Κύπρου. Η μεταδιδακτορική της έρευνα με την Ερευνητική Ομάδα Μάθησης στις Φυσικές και Περιβαλλοντικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Κύπρου χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω ενός IRG Marie Curie Fellowship και του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας της Κύπρου.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στο ρόλο των σύγχρονων τεχνολογιών στη μάθηση και διδασκαλία, και το σχεδιασμό και διερεύνηση αλληλεπιδραστικών τεχνολογικών περιβαλλόντων μάθησης. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στην ανάπτυξη και ερευνητική εξέταση της διαδικτυακής πλατφόρμας μάθησης και διδασκαλίας ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ (www.stochasmos.org), με στόχο την κατανόηση της συνεισφοράς των τεχνολογικών εργαλείων στην ανάπτυξη του επιστημονικού γραμματισμού των μαθητών και την υποστήριξη της μάθησης με διερώτηση στις φυσικές και περιβαλλοντικές επιστήμες. 

Η έρευνά της υποστηρίζεται από ευρωπαϊκά και τοπικά προγράμματα, όπως το ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ και το ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, τα οποία χρηματοδοτήθηκαν από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας Κύπρου και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.  Μεταξύ των ετών 2008-2011 η Δρ. Κύζα συντόνισε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα FP7 “Digital support for Inquiry, Collaboration, and Reflection on Socio-Scientific Debates” (CoReflect) [Ψηφιακή υποστήριξη για τη διερώτηση, τη συνεργασία και τον αναστοχασμό σε κοινωνικο–επιστημονικές διαλογικές αντιπαραθέσεις], το οποίο ήταν το πρώτο FP7 πρόγραμμα το οποίο απονεμήθηκε στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.  Η Δρ. Κύζα είναι επιστημονική υπεύθυνος (εταίρος) στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα PROFILES (www.cut.ac.cy/profiles, www.profiles-project.eu) το οποίο συντονίζει ο καθηγητής Claus Bolte στο Freie Universitat, Berlin, στη Γερμανία και στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα PARRISE το οποίο συντονίζεται από τη Δρ.Marie-Christine Knippels στο πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης στην Ολλανδία.  Και τα δύο προγράμματα χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμαFP7  Science-in-Society.

Ίδρυσε και συντονίζει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου.  Είναι Αναπληρωτής Επιμελήτρια στο επιστημονικό περιοδικό Instructional Science (http://rd.springer.com/journal/11251) από το 2012.  Ανάμεσα σε άλλα, είναι μέλος των επιστημονικών οργανισμών: International Society of the Learning Sciences -ISLS- (www.isls.org), European Association for Research on Learning and Instruction –EARLI-  (www.earli.org), European Science Education Research Association –ESERA- (www.esera.org) και τον οργανισμό European Association of Technology-Enhanced Learning –EATEL- (ea-tel.eu).  Από το 2013 είναι εκλεγμένη πρόεδρος του οργανισμού International Society of the Learning Sciences (ISLS), με τη θητεία της να αρχίζει επίσημα τον Ιούνιο του 2014.

 

Βιογραφικό

Δημοσιεύσεις

Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά με το σύστημα της κρίσης

Herodotou, C., Kyza, E. A., Nicolaidou, I., Hadjichambis, A., Kafouris, D., & Terzian, F. (2011). The Development and Validation of the GMOAS, an Instrument Measuring Secondary School Students' Attitudes Towards Genetically Modified Organisms. International Journal of Science Education, Part B, 1-17. doi: 10.1080/09500693.2011.637580

Nicolaidou, I., Kyza, E. A., Terzian, F., Hadjichambis, A., & Kafouris, D. (2011). A framework for scaffolding students' assessment of the credibility of evidence. Journal of Research in Science Teaching, 48(7), 711-744. doi: 10.1002/tea.20420

Kyza, E. A., Constantinou, C. P., & Spanoudis, G. (2011).  Sixth graders’ conceptual understanding of biotic and abiotic factors during a disturbance in an ecosystem. International Journal of Science Education.  doi: 10.1080/09500693.2010.550951, 1-37.

Kyza, E. A. (2009). Middle-School Students' Reasoning About Alternative Hypotheses in a Scaffolded, Software-Based Inquiry Investigation.Cognition and Instruction, 27(4), 277-311. doi: 10.1080/07370000903221718.

Kyza, E., & Edelson, D. C. (2005).  Scaffolding middle-school students’ coordination of theory and evidence. Educational Research and Evaluation, 11 (6), 545-560.

Quintana, C., Reiser, B. J., Davis, E. A., Krajcik, J., Fretz, E., Golan, R., Kyza, E., Edelson, D., Soloway, E.  (2004). A Scaffolding Design Framework for Designing Educational Software. The Journal of the Learning Sciences, 13(4), 337-386.

 

Κεφάλαια σε βιβλία με το σύστημα της κρίσης

Kyza, E. A., Herodotou, C., Nicolaidou, I., Redfors, A., Hansson, L., Schanze, S., Saballus, U., Papadouris, N.  & Michael, G. (In Press).  Adapting web-based inquiry learning environments from one country to another: The CoReflect experience.  In C. Bruguiere, P. Clement, and A. Tiberghien, 9th ESERA Conference Selected Contributions. Topics and trends in current science education. Springer.

Redfors, A., Hansson, L., Kyza, E. A., Nicolaidou, I., Asher, I., Tabak, I., Papadouris, N. & Avraam, C. (In Press).  CoReflect –web-based inquiry learning environments on socio-scientific issues.  In C. Bruguiere, P. Clement, and A. Tiberghien, 9th ESERA Conference Selected Contributions. Topics and trends in current science education. Springer.

Kyza, E. A. (2013).  Use of networked technologies to foster student collaboration and reflection.  In C. Mouza & N. C. Lavigne (Eds.)Emerging Technologies for the Classroom: A Learning Sciences Perspective. Springer.

Kyza, E. A. (2013). The role of new technologies in teaching and learning science. [In Greek.] In L. Avraamidou & M. Evagorou (Eds.) Current Trends in Science Teaching in K-6.

Kyza, E. A., Erduran, S., & Tiberghien, A. (2009). Technology Enhanced Science Learning. In N. Balacheff, S. Ludvigsen, T. de Jong, A. Lazonder, S. Barnes, L. Montandon (Eds.). Technology Enhanced Learning: Contributions of Kaleidoscope Network. (pp. 121-134).  Dordrecht: Springer.

Spanoudis, G. & Kyza, E.A. (2009). Integrating knowledge of cognitive system and e-learning applications. In C., Mourlas, N., Tsianos, & P. Germanakos (Eds.), Cognitive and Emotional Processes in Web-based Education: Integrating Human Factors and Personalization, Advances in Web-Based Learning Book Series.  (pp.72-85).  Hershey, PA: IGI Global Publishing.  

Kyza, E. A. & Constantinou, C. P. (2008).  A design-based approach to professional development: the need to see teachers as learners to achieve excellence in inquiry-based science education.  In Zumbach, J.; Schwartz, N.; Seufert, T.; Kester, L. (Eds.) “Beyond Knowledge: the Legacy of Competence Meaningful Computer-based Learning Environments”. (pp.173-181).   Springer. 

 

Δημοσιεύσεις σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων με το σύστημα της κρίσης

Pavlou, A. & Kyza, E. A. (2013). An investigation of two methods for the technological mediation of collaborative peer feedback in higher education.  In Lecture Notes in Computer Science, Springer Verlag. [Proceedings of EC-TEL2013 Scaling up Learning for Sustained Impact. September 17-21, 2013, Paphos, Cyprus. ]

Kyza, E. A., Georgiou, Y., Hadjichambi, D. & Hadjichambis, A. (2013). Teacher Framing, Classroom Collaboration Scripts, and Help-Seeking and Help-Giving Behaviors.  In N. Rummel, M. Kapur, M. Nathan, S. Puntambekar (Eds.) To see the world and a grain of sand: Learning across levels of space, time and scale.  Proceedings of the 10th International Conference of Computer Supported Collaborative Learning.   Madison, WI: International Society of the Learning Sciences (ISLS), 2013.

Kyza, E. A., Michael, G., & Constantinou, C. P. (2011). The design and investigation of a web based synchronous and asynchronous peer feedback mechanism.  Proceedings of the 9th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning, University of Hong Kong, Hong Kong, China, (July 4-8, 2011). [Short paper.]

Milioni, D. L. & Kyza, E.A. (2009).  How do we study the blogosphere? Research and methods of assessing the impact of blogging on the public sphere.  Proceedings of the International Conference “New Media and Information: Convergences and Divergences”, May 6-9, Athens, Greece.

Kyza, E. A. (2008).  Promises, Challenges, and Realities of a Design-based Approach to e-Portfolios.  Proceedings of the 7th European Conference on E-Learning (ECEL 2008), Grecian Bay Hotel, Ayia Napa, Cyprus, 6-7 November 2008.

Kyza, E. A., Michael, G., & Constantinou, C. P. (2007). The rationale, design, and implementation of a web-based inquiry learning environment.  In Zacharia, Z. C. & Constantinou, C. P., (Eds.) Proceedings of the 8th International Conference on Computer-based learning in Science. Crete, Greece.

Ioannou, A. S., Constantinou, C. P., Papadouris, N., & Kyza, E. A. (2007).  Development and assessment of web based curriculum materials for decision-making about socio-scientific issues: the example of trace chemicals in drinking water.   In Zacharia, Z. C. & Constantinou, C. P., (Eds.) Proceedings of the 8th International Conference on Computer-based learning in Science. Crete, Greece.

Kyza, E. A. & Constantinou, C. P. (2006).  Investigating the mechanisms scaffolding 6th grade students’ evidence-based explanations in the context of an ecology problem.  Proceedings of the Fifth Panhellenic conference of information and communication technologies in education.  October 5-8, Thessaloniki, Greece.[In Greek.]

Kyza, E. (2005.) Supporting data-rich inquiries on the Web.  In Zacharia, Z. C. & Constantinou, C. P., (Eds.) Proceedings of the 7thInternational Conference on Computer-based learning in Science. Zilina, Slovakia.


 

 

Διδασκαλία

 Μεταπτυχιακά μαθήματα

Μεταπτυχιακό πρόγραμμα ¨Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας»

·         ΕΣΔ 501 Θεωρίες Μάθησης και Επικοινωνίας

·         ΕΣΔ 524 Καινοτόμες Τεχνολογίες

·         ΕΣΔ 560 Σχεδιασμός Έρευνας

·         ΕΣΔ 580 Μεταπτυχιακή Διατριβή

Προπτυχιακά μαθήματα, Πτυχίο Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου

·         ΕΣΔ 221 Εισαγωγή στην Κοινωνία της Πληροφορίας

·         ΕΣΔ 431 Γραμματισμός στα Μέσα Επικοινωνίας στο Ψηφιακό Περιβάλλον

·         ΕΣΔ 132 Eπικοινωνιακό Τεχνολογικό Περιβάλλον (2007-2011)

·         ΕΣΔ 231 Εισαγωγή στην Ποιοτική Έρευνα (2008-2010)

 

Εμπειρία

2022-Σήμερα Καθηγήτρια στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Συντονίστρια Μεταπτυχιακού προγράμματος Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας
2017-2022 Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Συντονίστρια Μεταπτυχιακού προγράμματος Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας
2011–2017 Επίκουρη Καθηγήτρια στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Συντονίστρια Μεταπτυχιακού προγράμματος Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας
2007–2011 Λέκτορας στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
2004–2007 Μετα-διδακτορική Ερευνήτρια, Ερευνητική Ομάδα Μάθησης στις Φυσικές και Περιβαλλοντικές Επιστήμες, Πανεπιστήμιο Κύπρου
2000-2004 Μεταπτυχιακή ερευνήτρια LeTUS, CCMS, Northwestern University, Η.Π.Α.
1997-1999 Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Αυτόνομη διδασκαλία -Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου
1993-1997 Εκπαιδευτικός, Συντονίστρια ενσωμάτωσης Η.Υ., Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, Κυπριακή Δημοκρατία

 

 

Ελένη Κύζα
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Καθηγήτρια

Undefined

Κύπρος
eleni.kyza@cut.ac.cy
2500 2577

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • Ακαδημαϊκό Προσωπικό
  • Διοικητικό Προσωπικό

ΧΑΡΤΕΣ

  • Χάρτης Πανεπιστημίου
  • Χάρτης Πλοήγησης
  • Virtual Tour

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • Φοιτητικό Portal (SIS)
  • eLearning (Moodle)
  • CUT Mail (students and staff on Office365)
  • Επανέκδοση Κωδικού (Password Reset)
  • Multi Factor Authentication (MFA)
  • Απομακρυσμένη Πρόσβαση (VPN)
  • cut-radio
  • Intent
  • Europe Direct
  • green@cut
  • Δίκτυο Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης
  • Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
  • Ενδοδικτυακή Ηλεκτρονική Σελίδα ΤΕΠΑΚ - Intranet
  • Χρήσιμα videos

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Αρχ. Κυπριανού 30
3036 Λεμεσός

2500 2500

2500 2750

administration@cut.ac.cy

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου
  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!

Ευχαριστούμε για τα σχόλια σας!
Αρ.Αναφ. 1751519684339



Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία της, όπως καθορίζεται εδώ.





Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies  






Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies