Συνάντηση των παιδιών του καλοκαιρινού ομίλου MCL με τον Πρύτανη του Τεχνολογικού Πανεπιστήμιου Κύπρου


 

Από τις 17-21 Ιουλίου, η ερευνητική ομάδα «Νέα Μέσα, Νόηση και Μάθηση» (http://mcl.cut.ac.cy/), που συντονίζεται από τη Δρ. Ελένη Α. Κύζα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, διοργανώνει Καλοκαιρινό όμιλο για μαθητές E’-Στ’ Δημοτικού και Α’-Β’ Γυμνασίου. Κατά τη διάρκεια του ομίλου οι μαθητές που συμμετέχουν έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε θέματα ψηφιακής μάθησης και επικοινωνίας.

Κατά την πρώτη μέρα του καλοκαιρινού ομίλου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την Πρυτανεία, όπου και τους καλωσόρισε ο Πρύτανης του Τεχνολογικού Πανεπιστήμιου, Καθηγητής Ανδρέας Αναγιωτός. Κατά την επίσκεψή τους, οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στη Σύγκλητο και εκεί ο Πρύτανης, έπειτα από ένα σύντομο καλωσόρισμα, εξήγησε στα παιδιά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, τους κλάδους σπουδών που φιλοξενεί και τη δυνατότητα σπουδών σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επίπεδο στο πανεπιστήμιό μας.

Στη συνέχεια της συνάντησης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να υποβάλουν τα δικά τους ερωτήματα στον Πρύτανη, τα οποία ήταν πολλά και εύστοχα. Τα ερωτήματα αυτά σχετίζονταν με το έργο του Πρύτανη (όπως για παράδειγμα «Ποια είναι τα καθήκοντα ενός Πρύτανη;», «Πώς γίνεται κάποιος Πρύτανης;», «Ποιο είναι το πιο δύσκολο πράγμα στη δουλειά ενός Πρύτανη;»), με τις φοιτητικές σπουδές (π.χ. «Πώς μπορεί κάποιος να διεκδικήσει μια θέση ως φοιτητής στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου;», «Είναι δυνατό κάποιος να κάνει το πρώτο του πτυχίο στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου και στη συνέχεια να συνεχίσει τις σπουδές του στο εξωτερικό;»), με τη θέση του Πανεπιστημίου στο διεθνή χώρο, καθώς και προσωπικές ερωτήσεις (όπως για παράδειγμα «Τι σπουδάσατε;», «Πόσα χρόνια κράτησαν οι σπουδές σας;», «Έχετε πραγματοποιήσει τους στόχους σας;», «Κατά πόσο θα θέλατε να παραμείνετε στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου μετά από τη θητεία σας;»).

Μέσα από την ενδιαφέρουσα συζήτηση που εκτυλίχθηκε, ο Πρύτανης του Τεχνολογικού Πανεπιστήμιου Κύπρου απάντησε σε όλα τα ερωτήματα των παιδιών και αφιέρωσε αρκετό από το χρόνο του για να λύσει όλες τις απορίες και τους προβληματισμούς τους. Φεύγοντας από την Πρυτανεία όλα τα παιδιά εξέφρασαν τη χαρά και τον ενθουσιασμό τους που είχαν την ευκαιρία όχι απλά να επισκεφτούν το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο, αλλά να γνωρίσουν τον Πρύτανη και να συζητήσουν μαζί του – μια εμπειρία που λίγα παιδιά στην ηλικία τους έχουν την ευκαιρία να βιώσουν!
 

Πρόσφατα άρθρα

Διάλεξη Δρ Δημήτρη Νανόπουλου - Προς έναν νέο κόσμο, προς ένα νέο πανεπιστήμιο

Διάλεξη Δρ Δημήτρη Νανόπουλου - Προς έναν νέο κόσμο, προς ένα νέο πανεπιστήμιο

Προκήρυξη Θέσεων για Μεταπτυχιακές Σπουδές Επιπέδου Μάστερ (ΜΑ/MSc) 2018-19

Προκήρυξη Θέσεων για Μεταπτυχιακές Σπουδές Επιπέδου Μάστερ (ΜΑ/MSc) 2018-19

Κυκλοφόρησε το ενημερωτικό έντυπο «Πληροφορίες για υποψήφιους μεταπτυχιακούς φοιτητές επιπέδου Μάστερ 2018/2019»

Κυκλοφόρησε το ενημερωτικό έντυπο «Πληροφορίες για υποψήφιους μεταπτυχιακούς φοιτητές επιπέδου Μάστερ 2018/2019»

Κυκλοφόρησε το ενημερωτικό έντυπο «Πληροφορίες για υποψήφιους μεταπτυχιακούς φοιτητές επιπέδου Μάστερ 2018/2019»

 

Από τις 17-21 Ιουλίου, η ερευνητική ομάδα «Νέα Μέσα, Νόηση και Μάθηση» (http://mcl.cut.ac.cy/), που συντονίζεται από τη Δρ. Ελένη Α. Κύζα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, διοργανώνει Καλοκαιρινό όμιλο για μαθητές E’-Στ’ Δημοτικού και Α’-Β’ Γυμνασίου. Κατά τη διάρκεια του ομίλου οι μαθητές που συμμετέχουν έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε θέματα ψηφιακής μάθησης και επικοινωνίας.

Κατά την πρώτη μέρα του καλοκαιρινού ομίλου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την Πρυτανεία, όπου και τους καλωσόρισε ο Πρύτανης του Τεχνολογικού Πανεπιστήμιου, Καθηγητής Ανδρέας Αναγιωτός. Κατά την επίσκεψή τους, οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στη Σύγκλητο και εκεί ο Πρύτανης, έπειτα από ένα σύντομο καλωσόρισμα, εξήγησε στα παιδιά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, τους κλάδους σπουδών που φιλοξενεί και τη δυνατότητα σπουδών σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό επίπεδο στο πανεπιστήμιό μας.

Στη συνέχεια της συνάντησης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να υποβάλουν τα δικά τους ερωτήματα στον Πρύτανη, τα οποία ήταν πολλά και εύστοχα. Τα ερωτήματα αυτά σχετίζονταν με το έργο του Πρύτανη (όπως για παράδειγμα «Ποια είναι τα καθήκοντα ενός Πρύτανη;», «Πώς γίνεται κάποιος Πρύτανης;», «Ποιο είναι το πιο δύσκολο πράγμα στη δουλειά ενός Πρύτανη;»), με τις φοιτητικές σπουδές (π.χ. «Πώς μπορεί κάποιος να διεκδικήσει μια θέση ως φοιτητής στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου;», «Είναι δυνατό κάποιος να κάνει το πρώτο του πτυχίο στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου και στη συνέχεια να συνεχίσει τις σπουδές του στο εξωτερικό;»), με τη θέση του Πανεπιστημίου στο διεθνή χώρο, καθώς και προσωπικές ερωτήσεις (όπως για παράδειγμα «Τι σπουδάσατε;», «Πόσα χρόνια κράτησαν οι σπουδές σας;», «Έχετε πραγματοποιήσει τους στόχους σας;», «Κατά πόσο θα θέλατε να παραμείνετε στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου μετά από τη θητεία σας;»).

Μέσα από την ενδιαφέρουσα συζήτηση που εκτυλίχθηκε, ο Πρύτανης του Τεχνολογικού Πανεπιστήμιου Κύπρου απάντησε σε όλα τα ερωτήματα των παιδιών και αφιέρωσε αρκετό από το χρόνο του για να λύσει όλες τις απορίες και τους προβληματισμούς τους. Φεύγοντας από την Πρυτανεία όλα τα παιδιά εξέφρασαν τη χαρά και τον ενθουσιασμό τους που είχαν την ευκαιρία όχι απλά να επισκεφτούν το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο, αλλά να γνωρίσουν τον Πρύτανη και να συζητήσουν μαζί του – μια εμπειρία που λίγα παιδιά στην ηλικία τους έχουν την ευκαιρία να βιώσουν!